Dana 6. srpnja 2013. stupio je na snagu Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti („Narodne novine“ broj 80/13.) kojim je, između ostalog, ukinuta obveza za ugostitelje vođenja knjige žalbi, ali je uvedena nova obveza za ugostitelje i iznajmljivače, glede omogućavanja korisnicima usluga podnošenja pisanog prigovora, sukladno odredbama članka 8. Zakona o zaštiti potrošača.
U Vodiču za ugostitelje, državnog inspektorata stoji naime sljedeće:
Iznajmljivači su dužni omogućiti gostima podnošenje pisanih prigovora bilo u objektu u kojem se pružaju ugostiteljske usluge, ili putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničkom poštom, vidno istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora, u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora odgovoriti gostu, te voditi i čuvati pisanu evidenciju prigovora gostiju, najmanje godinu dana od dana primitka prigovora (članak 8. Zakona o zaštiti potrošača).
Istaknite obavijest o pisanom prigovoru.
Što konkretno iznajmljivač može učiniti? Evo našeg prijedloga kako se odmah pripremiti i na koji način vidno istaknuti obavijest o podnošenju pisanog prigovora kako bismo izbjegli neočekivanu kaznu inspektora. Predlažemo sljedeće:
1. Nadopišite u službeni cjenik na koji način gost može uložiti pisani prigovor.
2. Kreirajte tzv. “Poruku dobrodošlice” u kojoj ćete osim standardnih naputaka gostima u vezi smještaja, dodati i obavijest o obvezi davanja prigovora u pisanom obliku na određeni način (pisanim putem u smještaju, email, pošta ili faks).
3. Pisana obavijest
|
|
- Pravo na prigovor potrošača | |
- Evidencija prigovora potrošača |